دست شهرداری درد نکنه!

با سلام:
با عرض پوزش
آقا می دونم همتون شاکی هستین که:
 من سر نمیزنم و نظر نمیدم و بعد از شما نظر میخوام و آپ نمی کنم و ............
باور کنید من آخرین امتحانم رو که دادم تموم که شد خوابیدم بعد پا شدم بعد دوباره خوابیم بعد یکم خوابیدم بعد بازم خوابیدم بعد پاشدم بعد دیگه نخوابیدم بعد دوباره خواستم بخوابم ولی دیگه روم نشد بعد دوباره قایمکی رفتم خوابیدم بعد............................................
آقا یهو یک هفته تموم شد بعد از خواب پاشدم شروع کردم درسهای پیش دانشگاهی(سال آینده)رو خوندن بعد یهو نگاه به دست راستم انداختم دیدم کامپیوتر به من یه چشم غره رفت منم پا شدم زدم تو گوشش گفتم یه بار دیگه اینور نگاه کردی مودمتو میکنم میندازم دور خلاصه اونم شاکی شد و گفت من دیگه روشن نمیشم حالا من منت بکش اون محل نذاره تا.......................... خلاصه نشد دیگه شما ببخشید!
==================================================گاو شناگر===============================
چند وقت پیش از خونه زدم بیرون دیدم سه تا کارگر دارن زمین رو میکنن.رفتم و کارم رو انجام دادم و برگشتم دیدم یه جرثقیل هم اومده کمک اون سه تا کارگر تا تنها نباشن شب یکی از  دوستام اومد دم در خونه منو رفتم دم در دیدم یه پلاک زدن دم همون چاله با عنوان :<خطر ... پروژه شهرداری اهواز>
آقا این چاله رو کندنو کندنو کندن تا به عمق 21 متر رسیدن بعد 98456464565 مهندس راه ساختمان شهرداری اومدن و با کلی تشریفات یه ریگ مکعب شکل با ابعاد 2میلی متر رو بیرون آوردن .
بعد یک جلسه گرفتن و از ریز تا درشت مسئولین رو دعوت کردن و گفتن ما با در آوردن این ریگ مشکل ناهمواری این خیابان رو حل نمودیم و بعد اون چاله رو پرکردن و همونطور خاکی گذاشتن بعد از یک هفته هم اومدن و یک تیکه آسفالت با ارتفاع 0.5 متر بالاتر از سطح خیابان روش زدن و رفتن.بعد هم امام جمعه در خطبه های نماز جمعه از آنها تشکر کرد و فعالیت آنها را در راستای اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و جایگاه مجریان آین طرح رو در بهشت و در کنار عارفان برشمرد.
از اون روز هر کی از خیابان ما می گذشت مستقیم میرفت کمک فنرها و جلو بندی ماشین رو عوض می کرد .
بعد ازیکی دو ماه بر اثر رفت و آمد خودروها آسفالت اون محل به عمق 1 متر نشست کرد و مامورین شریف شهرداری اومدند و دوباره به ارتفاع 1متر بالاتر از سطح خیابان آسفالت کردند و رفتند بعد دوباره این آسفالت هم نشست کرد و مامورین شهرداری اومدند و دوباره کندن و همون ریگ انداختن داخل بعد آسفالت کردن بعد دوباره نشست کرد بعد دوباره کندند و بعد............................
 خلاصه الان سالها ازون مسئله میگذره و ماموران شهرداری هنوز درحال خدمتند و هی مکنن ............. هی پر میکنن.......................
نمیدونم چقدر ولی میدونم که هرسال هم بودجه ای برای این خیابان در نظر گرفته می شه و خانواره های زیادی از همین چاله نون میخورن.
=================================================================================
حالا خارج از شوخی تو اهواز ازاین اتفاقها زیاد می افته و کاریش هم نمیشه کرد.
نظر فراموش نشه