بزرگترین صادر کننده ویتامین D

با سلام:
خیلی خیلی ممنونم که شما اینهمه به مطالب من نظر میدین واقعا ممنونم...........بابا شما دست هرچی تنبل و گشاده از پشت بستین زورتون میاد یه نظر به من بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باز هم تشکر میکنم از شما که اینهمه به من لطف دارین.
در ضمن اهوازیها یکی از بچه های اهوازه که وبلاگ توپی داره و آدرسش رو هم دات کام کرده.
========================================================
چند روز پیش سر میز ناهار بودم و داشتم غذا می خوردم که یک هویی اخبار هواشناسی نظرمو به خودش جلب کرد :
اهواز 45 درجه...............برلین 7 درجه................ و یکی از کشورهای آمریکای شمالی که اسمشو فراموش کردم2درجه

موندم تو کف؟؟و از اونجایی که من پسری واقعا اهل تحقیقم پیگیر شدم که اینها اصلا آفتاب به عمرشون می بینن یا نه؟
 
طبق تحقیقاتی که من کردم ...که البته 10 دقیقه بیشتر طول نکشید... متوجه شدم که اونها قرصهای ویتامین D مصرف می کنند که بهش میگن قرص آفتاب و علتش اینکه آفتاب و ماهی منابع تولید و تشکیل ویتامین D در بدن هستند.

خوب اونا که سالی به 12 ماه ماهی نمی خورن پس مجبورند که از قرص آفتاب استفاده کنن.

در ذهن خودم سیر میکردم و در تخیلاتم ترمز دستی می کشیدو و بکسواد می کردم که یک لحظه به ذهنم رسید که ما اهوازیها روزی حداقل حداقل بین 1 الی ۵/۱ساعت از عصر بیرونیم و آفتاب 50 درجه هم به صورت عمودی مغز ما رو خشک میکنه و در ضمن هفته ای هم یه بار ماهی رو شاخمونه در نتیجه در بین تمام شهرهای دنیا رکورد اول رو در تولید ویتامین D داریم و پوز تمام کشورهای در جا به خاک می کشیم در نتیجه در طبقه بندی= نفر اولیم.

عصر دیروز بازتاب شدیدی مورد توجه افکار من شد:

 وزارت امور خارجه سه راه با بررسی تمام جوانب در پی آن آمد که مقدار زیادی ویتامین D به کشورهایی که از قرص آفتاب استفاده میکنند صادر نماید و این نقطه ای از قدرتنمایی دولت ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه سه راه در پی بیانیه ای مقدار مخازن ویتامین D بچه های اهواز را 640.000.000 بشکه اعلام کرد که در صورت موافقت کشورهای مورد نظر به سرعت هر چه تمام تر صادر خواهد نمود.

وی در پاسخ به خبرنگاران در خصوص اینکه فواید اقتصادی آن برای اهواز چه خواهد بود سر خود را خواراند و گفت:به امید خدا اگر نتیجه مذاکرات مثبت و رضایت بخش باشد در ازای صادرات ویتامین D  لباس زیر (شرت - زیر پوش و........... ) وارد خواهیم کرد.

دولت های مورد نیاز هم از حل مشکل خودشون و مشکل شرت بچه های اهوازی ابراز خوشحالی کردند .

========================================================
 لطفا نظر فراموش نشه


                                                                                                                             

نظرات 9 + ارسال نظر
حسن جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

سلام:
وبلاگ جالبی داری اگه میشه با هم تبادل لینک کنیم در صورت توافق بهم بگو

احســــان شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ق.ظ http://ahwazsun.persianblog.com

سلام دوست عزیز . امید وارم که حالت خوب باشه . وبلاگ قشنگت را دیدم . امید وارم موفق باشی . بابای

هیئت مدیره حزب منقل یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ق.ظ http://ahwaziha.com

سلام دوست خوب و همشهری گلم.
خوشحالم که همشهریهای خودم اینقدر در عرصه اینترنت فعالند...
بابا دمت گرم . منم لینکتو به ستون همشهریهام اضافه کردم. موفق باشی مهرداد خان...

سلام:
ممنون من هم وبلاگت رو به لیست لینکهام اضافه کردم.
موفق باشی.

احسان چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:50 ب.ظ http://ahwazsun.persianblog.com

سلام دوست عزیز . اومدم یه سر به وبلاگت بزنم دیدم که لینک من را گذاشتی . می گفتی تا منم لینکت را می گذاشتم . در اولین فرصت لینک شما را در وبلاگ می گذارم . بازم بهت سر می زنم . خدانگهدار

مرتضی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ http://satanicverses.blogsky.com/

هیئت مدیره حزب منقل سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ق.ظ http://ahwaziha.com

کجایی بابا چرا آپدیت نمیکنی؟
من به روزم....

سلام
ممنون به احتمال زیاد امروز فردا آپدیت میکنم
سایتتو دیدم
ممنون خداحافظ

سعید سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:32 ب.ظ http://tatar.blogfa




سلام
قشنگ بود، حال دادی.اگر پایه ای تبادل لینک کنیم خبرم کن.
تازه آپ کردم یه سری بزن.

Tatar.blogfa.com www.

سلام:
ممنون من هم لینکتو توی وبلاگم گذاشتم
بابای

آبدارچی سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.iranroozi.blogfa.com/

سلام همشهری. این اهواز شده اشغال دونی ایران بالا بارون میزنه شرجیش میاد برای ماها . بالا برف میاد سوز سرماش میاد برای ما خودشم که مشالله یه خورشید داره آه

سلام:
ممنون از اینکه آدرسمو گذاشتی توی وبلاگت من هم لینکتو گذاشتم .
وبلاگ جالبی داری خداحافظ.

نیکا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:08 ب.ظ http://nika-star.tk

سلام مهرداد.... ای ول خوب کردی اون مطلب رو برداشتی...... کارت درسته دیگه.... میگما مهرداد من که گفتم کاراته کار می کنم..... البت دیگه ادامه ندادم ها فقط توی خونه الان کار می کنم..... اگه می رفتم می تونستم دان بگیرم..... اما بیماریم بهم این اجازه رو نمی ده..... خوب راستی کی به روز می کنی تو؟؟// وبلاگت رو کامل خونده ام خیلی هم خوشم اومده خداییش..... خوش باشی و یا حق/............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد