جهالت در قرن ۲۱

به نام خداوند جان و خرد
==================================================================
با سلام خدمت شما دوستان :من رو بخاطر غیبتم ببخشید
در ضمن خواهش میکنم از این به بعد در نظراتتون فحش رکیک ننویسید که من مجبور به پاک کردن اونا بشم.
==================================================================
یکی از دوستان عرب ما به نام علی با نثری زیبا به ما چنین نوشته:(در ضمن دو نفر به نامهای خالد و حسام احوازی نیز به من و خانواده ام توهین کردند و حتی میلشون هم نگذاشتند.)
=============================================
به زودی زود خواهید دید که چگونه تک تک شما رادر خود الاحواز خواهیم کشت اگر از الاحواز خارج نشوید شما خاک مقدس الاحواز را نجس کردید ای فارسهای مجوس  تا می تونی مسخره کن ولی اخر  می گیریمت وهرچه سریعتر وطنمان الاحواز راترک کنید واز همان شهری که اومدید برگردید و اگر نمی خوای الاحواز را ترک کنی نکن ولی عاقبت خودت وامثالت را خواهی دید
==============================================
پاسخ وبلاگ سه راه:
==============================================
الاحواز ..........شبهای اهواز

یک کشور ساختگی به دست استعمار........

خنده داره نه؟

اینها خودشون را صاحبه اهواز می دونن حال اونکه اصالت اونها به این حرف ها نمی رسه !

خودشون رو از نسل عراقی ها می دونن در حالی که از اصالت عراقی ها بی خبرند!

 

 

 

 1. یادمه توی کتاب تاریخ دبستان می خوندیم که تمدن بشری از حاشیه دجله و فرات و از اقوام مادها و ایلامی ها و آشوری ها و پارتها و... شروع شد و بعده ها به حاشیه رود کارون رسید.

اما هیچوقت یادم نمی یاد که در بین اون اسامی اسمی از عرب ها شنیده باشم.

2.اگر کمی فقط کمی اطلاعات تاریخی داشته باشیم می فهمیم که عراق سرزمین اعراب نبوده بلکه بعد از اسلام به دلیل علاقه مردم عراق به اسلام زبان آنها به عربی تغییر کرده.

3. ادعا می کنند که پیامبر اسلام عرب بوده در حالی که پیامبر ما از نسل ابراهیم خلیل(علیه السلام) یعنی ابـــــــــرانی(نه ایرانی) بوده و محل زندگی آنها سرزمین بین النهرین -عراق امروزی- بوده .

4.ادعا می کنند که ایرانی ها مجوس بوده اند و به برکت اعراب خدا پرست شدند در حالی که ایرانیان قبل از اسلام پیرو آئین الهی زردشت بودند و در تمام تاریخ خود خداوند یکتا را می پرستیده اند و خود آنها قبل از اسلام بت های سنگی را می پرستیده اندو بر سنگ بی جان سجده می کردند.

5.اصالت خود در اهواز را 80 سال اعلام می کنند با اینکه این سرزمین حداقل 6000 قدمت دارد و این درحالی است که احمق ترین انسانها نیز میدانند که تاریخ یک سرزمین 80 سال قبل نیست.

6.در سخن اونها یک جمله رو فقط می شنوی:(( اهواز  سرزمین ماست )) ولی از پاسخ به پرسش های :
= چرا؟
= به چه علت ؟
= با توجه به کدام سند؟
= و....
             عاجزند.

7. پیامبر اسلام در دعوت آنها به راه حق و مسیر الهی خطرها و سختی های بسیاری رو تحمل کرد به طوری که قرآن در پاسخ به شکایت پیامبر ازآنها میفرماید : ((اینان مردگانند)) یعنی چیزی رو متوجه نمیشوند اکنون چه طور ممکن است که این افراد ایرانیانی را که در علم و ادب زبان زد جهانیانند را آدم کرده باشند؟


نمی خوام که با تعصب صحبت کنم چرا که در جهان متمدن امروز حرف از تعصب مسخره به نظر میرسه . من به شخصه اعرابی رو می شناسم که از نظر علم و فرهنگ و شعور از هزاران نفر بیشتر قبولشان دارم چون همه ما ایرانی هستیم و باید دست در دست هم بدیم و از آسیهای فرهنگی جلوگیری کنیم.

این که ما همه یک قوم رو مورد تحقیر و برخورد قرار بدیم کار کاملا جاهلانه ای هست اصلا در دنیای امروز ملاک شخصیت یک انسان برخوردهای اجتماعی و سواد و ادب و ... است نه قومیت اما این خود اعراب هستند که پای قومیت ها رو وسط می کشند.

پس مطمئن باشند که ما تا زمانی که اینطوری بخوان ادانه بدن ساکت نمی شینیم و از سرزمینمان دفاع میکنیم.

در آخر یه نکته ای رو به این زبون نفهم ها بگم کا اهواز دو به (( هـ )) مینویسند نه با (( ح )) .

نظر یادتون نره